El client va demanar a EBEA Consulting i a LATAM LOGISTICS desenvolupar una simulació del futur procés de seguretat, amb la inclusió de la tecnologia CT, de l'Aeroport Internacional Owen Roberts.
La simulació es va dividir en dues fases diferents:
- Fase 1 (Micromodel): L'objectiu d'aquesta fase era validar la capacitat esperada de les noves línies amb tecnologia CT.
Els serveis de consultoria prestats per a la simulació de la Fase 1 van incloure:
- Anàlisi de Sensibilitat: Per a seleccionar les propietats de de el control de seguretat es van simular alguns escenaris amb diferents característiques (com la taxa de rebuig de safates, el nombre de llocs de registre de bosses, etc.).
- Anàlisi de Resultats: Es va realitzar una anàlisi detallada dels resultats amb els resultats obtinguts de les diferents simulacions.
- Fase 2 (Macromodel): L'objectiu d'aquesta fase era determinar la quantitat mínima de línies per a aconseguir els objectius de temps i longitud de les cues.
Els serveis de consultoria prestats per a la simulació de la Fase 2 van incloure:
- Escenaris de Simulació: Es van simular diversos escenaris per a avaluar el rendiment del sistema.
- Anàlisi dels Resultats: Es va realitzar una anàlisi exhaustiva dels resultats amb els resultats obtinguts de les diferents simulacions.